Scha Al Yahya Minta Maaf

Belum pernah terdengar jelitawan seorang ini menimbulkan isu hangat atau reputasi buruk apabila berkaitan kerjayanya. Namun baru-baru ini kecoh apabila Scha dikatakan telah melabelkan wartawan hiburan sebagai monkey melalui laman twitter miliknya.

When a production run by a bunch of monkeys, you will get peanuts. Ayat itulah yang dikatakan Scha kepada wartawan. Terkejut dan terkilan atas apa yang berlaku, Scha mengakui ayat tersebut ditulis di laman twitter miliknya, namun menafikan ianya ditujukan kepada wartawan.

"I'm so sorry. Memang Scha tweet ayat itu namun tak tahu bagaimana orang boleh kaitkannya dengan wartawan. Mana ayat yang menunjukkan Scha tuju perkataan tersebut kepada wartawan.

"Perkara ini terjadi kerana ada yang kata Scha retweet dan replykepada pelakon wanita yang sedang marah kepada wartawan sedangkan Scha tak follow pun pelakon wanita itu.

"Pasti ada yang salah interpretasi dengan ayat tersebut. Scha tak berselindung di sebalik perkataan tersebut dan tak faham bagaimana perkara ini boleh berlaku.

"Mungkin orang yang menyebarkannya tak faham maksud Scha kerana ia tak sepatutnya menjadi isu. Tak mungkin Scha akan gali kubur sendiri dan bermusuh dengan wartawan kerana mereka yang menaikkan Scha.

"Tapi tak dinafikan hubungan Scha dengan mereka terjejas gara-gara perkara ini," jelasnya kecewa.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...