(VIDEO) Huaxi, desa terkaya di China

Dari Xinhua:
Sebuah DESA di China timur Provinsi Jiangsu telah mengumumkan rancangan untuk membeli 20 pesawat untuk latihan juruterbang dan pelancongan, selepas kerajaan mengatakan akan membuka ruang udara ketinggian rendah untuk pesawat peribadi.

Huaxi, desa terkaya di China, mengatakan akan memiliki armada sendiri pesawat dalam tempoh lima tahun akan datang, dengan tujuan mendirikan pangkalan latihan juruterbang.

Apa itu Huaxi? Video 8-minit yang menakjubkan ini akan memberikan gambaran jelas dan tepat. Ini desa di mana setiap orang memiliki sebuah rumah mewah besar, kereta mewah (Beemers, Benzs, dll), minyak goreng percuma, pakaian, kesihatan, dll, dan apa yang mereka harus lakukan adalah bekerja 7 hari seminggu untuk operasi desa industri , penggilingan baja atau beberapa industri tersebut.

Oh, dan anda tidak boleh berpindah keluar dari desa ini. Jika anda melakukannya, anda kehilangan segalanya. Tapi hanya untuk lebih mudah untuk anda menetap, replika Eiffel Tower, Sydney Opera House, dan Arc de Triumf untuk membawa dunia berhampiran dengan rumah.





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...