Raja Ilya kantoi gambar berzina dengan bekas teman lelaki




Kami tak kenal pun siapa Raja Ilya ini tapi kami nak melahirkan rasa hormat kami kepadanya. Tidak seperti artis lain yang akan gelabah menyatakan gambar aksi terlampau mereka adalah superimpose, Raja Ilya mengakui yang gambar di atas adalah gambarnya. Katanya, gambar tersebut diambil 2 tahun lepas bersama dengan teman lelakinya.
Kemungkinan besar apabila sudah mula popular sedikit, ada hati-hati yang dengki dan mahu melihat Raja Ilya jatuh. Itu yang tersebar gambar aksi Raja Ilya bersama teman lelakinya ini. Kesian pulak kami kat Raja Ilya ini. Time tak femes orang buat tak tahu je. Bila dah popular sikit ada je yang nak mendengki.
Saya merayu, pihak berkenaan tidak terus mengganggu hidup saya, lagipun saya sudah bertunang dan akan berkahwin tahun depan. Segala kesilapan masa silam, saya akui dan minta maaf. Saya berjanji, perkara seumpama ini tidak akan berulang lagi.
Apa pun, semoga filem lakonan Raja Ilya, Appalam yang diarahkan oleh Afdlin akan meletup-letup. 

UKI® tangkap gambar buat apa...kan ex-boypren dh sebarkan gambar anda hehehe....dunia memang kejam kan....


sumber : ohbulan


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...